CCloan у топ-5 кращих МФО України

Відомий український портал Finance.ua склав п’ятірку лідерів рейтингу МФО України за підсумками II кварталу 2020 року. І розповів про те, що це за компанії і чому вони зайняли в ньому найвищі позиції. Дізнаємося докладніше.

 

№1 Moneyveo (92,75 бала зі 100)

 

Moneyveo – найбільший гравець ринку. Компанія вже видала 16,4 мільярда гривень кредитів і у неї близько мільйона постійних клієнтів. Moneyveo отримала хороший бал за наповненість сайту. На ньому наочно відображені: штрафні санкції, ставки, комісії та терміни по першому і подальшим кредитами, умови пролонгації. Могла б отримати максимальний, якби не одне «але» – на сайті вказані суперечливі дані про суму першого кредиту. Другий недолік в тому, що у неї немає можливості оформити договір кредитування офлайн (кажучи простіше, паперовий). За всіма іншими критеріями компанія була на висоті.

 

№2 CCloan (90,5 бала зі 100)

 

CCloan була однією з перших і залишається однією з кращих компаній на ринку онлайн-кредитування. Працює з 2015 року. Відтоді її послугами скористалися понад 1000000 клієнтів, і ця цифра повсякчас зростає. Тільки за останній рік їх кількість збільшилася на 142%!

 

У компанії приємний а, головне, інформативний сайт. Зайшовши на нього, клієнт отримає достатньо інформації про вартість кредиту, термін кредитування, відсоткову ставку тощо. Це одна з небагатьох МФО, що реалізували можливість ідентифікації користувача через BankID, це дуже спрощує життя клієнта. Йому не доведеться вручну вносити свої дані під час реєстрації. Потрібно лише вказати банк, в якому вони вже вказані, і необхідні реквізити підтягнуться автоматично.

 

У CCloan відмінно налагоджений процес погашення позик: є компанії-партнери, банки і термінали, через які це можна легко зробити.

сслоун

 

Окремо варто розповісти про високі стандарти безпеки під час роботи з клієнтськими даними. CCloan не зберігає інформацію про банківські картки, як це робить більшість конкурентів. Використовуються одноразові паролі на вхід, тобто їх неможливо вкрасти або згенерувати. Впроваджено безліч антифрод перевірок, які з високою ефективністю виявляють шахраїв. Такий багаторівневий алгоритм запобігає використанню чужих банківських карток або документів для отримання кредиту.

 

Додаємо до цього департамент контролю якості обслуговування, який створений для підвищення рівня сервісу, і отримуємо клієнтоорієнтовану компанію, готову стати для позичальника надійним фінансовим партнером.

 

№3 CreditPlus (88,61 бала зі 100)

 

У CreditPlus досить зручний і інформативний сайт. Щоправда, не без вад – немає умов накладення штрафних санкцій за прострочення. Компанія впровадила BankID, і забезпечила якісну клієнтську підтримку: є безкоштовний телефон 0-800, додзвонитися в контакт центр можна менше ніж за хвилину, а консультанти дають чіткі відповіді на запитання щодо умов кредитування. Є також можливість отримати консультацію в популярних месенджерах або онлайн-чаті на сайті. Шкода тільки, що підтримка не цілодобова. Мінусом є і те, що CreditPlus не оформляє офлайн-договір.

 

№4 Є-Гроші (86,81 бала зі 100)

 

Є-Гроші – одна з небагатьох МФО, які отримали максимальний бал за критерієм «Сайт». Тут все бездоганно. Клієнт може отримати всю необхідну інформацію про кредитування. Наочно позначені умови для нових клієнтів: процентні ставки, терміни. Компанія готова піти на поступки і подовжити термін кредитування. Головне не забути оформити послугу пролонгації, умови надання якої детально описані на сайті.

мфо

Ті нечисленні користувачі, у яких і після цього залишаться питання, зможуть поставити їх, зателефонувавши за безкоштовним телефоном 0-800, написавши в онлайн-чат або в будь-який з популярних месенджерів. Клієнтська підтримка працює цілодобово. Як і у інших лідерів рейтингу, є можливість швидкої реєстрації через BankID. Всі заявки приймаються і обробляються автоматично і цілодобово.

 

№5 Mycredit (86,71 бала зі 100)

 

Замикає п’ятірку лідерів Mycredit. Сайт МФО також отримав максимальну оцінку. Варто відзначити також те, що Mycredit – одна з небагатьох МФО, у яких є власний мобільний додаток під Android і під iOS. А ось над чим їй варто попрацювати, так це над кол-центром. По двом з трьох дзвінків туди редакція Finance.ua «висіла на трубці» понад 15 хвилин, проте відповіді так і не дочекалася.

 

Аутсайдери рейтингу

 

Кілька слів про МФО, які посіли в рейтингу останні місця. По одному з аутсайдерів зіткнулися з унікальною ситуацією: на сайті були вказані одні умови кредитування, співробітники call-центру розповідали про інші, а прикручений до сайту чат-бот – про треті.

 

Була компанія, у якій працюють два сайти на доменах ua і com.ua. Дані про кредити на них відрізняються і на жодному немає телефону, щоб додзвонитися.

 

У одній МФО значно відрізняються українська та російська версії сайту. Вказані різні процентні ставки і штрафні санкції. Онлайн-чату немає, а в call-центр додзвонитися неможливо. На що клієнту орієнтуватися – незрозуміло.

 

Редакція Finance.ua сподівається, що всі компанії вивчать цей рейтинг та попрацюють над своїми «сервісними» помилками, як це вже зробили багато МФО. Адже позичальник, який не буде задоволений якістю обслуговування, навряд чи стане повторним клієнтом.  Адже для більшості користувачів саме лояльність організації – найважливіший фактор під час вибору кредитного партнера.

Назад