“Найчастіше позики в МФО беруть на непередбачені витрати”, – СМО CCloan Анна Мойсєєва про портрет клієнтів мікрофінансових компаній

Нагадаємо, що 9 вересня відбулася дуже важлива подія для кредитного ринку MFO summit 2020. Захід зібрав топових представників сфери, які поділилися своїм досвідом і напрацюваннями. У числі експертів була і директор з маркетингу CCloan Анна Мойсєєва, яка виступила з доповіддю “Як вирости в 2 рази без збільшення бюджету: досвід МФО”.

 

У ході презентації Анна представила дослідження ринку мікрокредитування, з якого стало відомо, що українці в 2019 році найчастіше брали позики на непередбачені витрати.

 

Жінки у середньому користуються кредитами трохи більше, ніж чоловіки: 53% проти 47%. За словами експерта, в МФО частіше звертаються клієнти у віці 25-45 + років.

 

Як правило, кредити беруть жителі великих міст з населенням понад 300 тис. Позичальники, в середньому, мають дохід 6-10 тис. грн. За даними CCloan, найчастіше клієнтами МФО стають сімейні люди з дітьми.

 

Топ-5 причин звернень в МФО

  1. Знадобилися гроші на непередбачені витрати.
  2. Бракує грошей через затримку заробітної плати.
  3. Потрібно закрити попередній кредит.
  4. Бракує грошей після значних витрат.
  5. Потрібно купити дрібну побутову техніку або електроніку.

 

Анна Мойсєєва також поділилася, як в компанії працюють з брендом і яку стратегію комунікації використовують, розповіла про найбільш ефективні канали залучення на ринку МФО і їх вартість, а також підняла тему продуманої взаємодії з новими і повторними клієнтами.

 

Підсумком систематичної і послідовної роботи всієї команди CCloan стало зростання суми видач компанії у 2.2 рази, за період 01-07.2019 01-07.2020.

Назад