СМО компанії CCloan Анна Мойсєєва поділилася досвідом трансформації комунікації бізнесу у воєнний час на конференції GuruConf 2022

22 вересня відбулася масштабна конференція про digital marketing – GuruConf 2022. Вона зібрала кращих представників fintech, а також то експертів зі сфер SEO, PPC, eCom та SMM. 16 спікерів-практиків поділилися своїми актуальними бізнес-кейсами, історіями успіхів та корисними порадами щодо роботи з онлайн бізнесом.

 

Серед запрошених експертів була і директор з маркетингу компанії CCloan Анна Мойсєєва, яка презентувала слухачам доповідь “Трансформація комунікації бізнесу у воєнний час”. В ній Анна розповіла про зміни поведінки клієнтів під час війни, а також особливості комунікації з ними на досвіді компанії CCloan.

 

Під час доповіді Анна акцентували, що з 24 лютого бізнес, як і решта сфер нашого життя, почав підлаштовуватися під нові реалії та правила гри, тобто трансформуватися.

 

“Те, як компанії змогли адаптуватися до нових умов – своєрідний «показник надійності», на який клієнти зараз звертають увагу в першу чергу”, – зауважила СМО під час виступу та підтвердила цю тезу даними з останніх досліджень Kantar Україна.

Друга частина її доповіді була присвячена конкретними комунікаційним кейсами CCloan у воєнний період. Зважаючи на весь отриманий досвід та зворотний зв’язок від клієнтів, Анна Мойсєєва виділила 5 основних правил правильної комунікації, якими має користуватися успішний бізнес у кризовий час:

  • Чітка публічна позиція
  • Оперативне надання актуальної інформації
  • Постійний зв’язок із клієнтами
  • Захист та турбота про клієнтів
  • Підтримка армії та держави

 

Переглянути повний виступ Анни Мойсєєвої та інших гостей конференції GuruConf 2022 можна за посиланням на запис події: https://youtu.be/JAXGOqiC5zc

Назад