Формула сильного креативу: з чого починати рекламну кампанію

20 листопада відбулася одна з найбільш значних подій для ринку фінансів та рітейлу – конференція FinRetail2020. У ході якої СМО CCloan Анна Мойсєєва виступила з доповіддю та поділилася власними секретами успішного креативу.

 

Найголовніше для будь-якого бізнесу – це клієнти. І чим краще підприємець знає своїх клієнтів, тим більш влучно він може потрапити у цільову аудиторію. Саме з цього розпочала виступ Анна.

 

“Чим більше ми знаємо клієнта, тим якісніший креатив ми отримаємо в результаті. Ми пішли далі і створили аватари цільової аудиторії (ЦА) – їх може бути кілька, все залежить від того, наскільки глибоко ви сегментуєте свою аудиторію”, – розповіла експертка CCloan.

 

Анна Моисеева

 

Таким чином, щоб скласти портрет ЦА, потрібно відповісти на 4 блоки запитань:

  • соціально-демографічний портрет;
  • потреби (болі і бажання) клієнта: чого він хоче, для чого йому ваш продукт, що він хоче змінити в своєму житті, як клієнт намагався розв’язати проблему, до яких наслідків це призвело;
  • поведінкові особливості клієнта: скільки часу він проводить у мережі, які ресурси читає, які соцмережі обирає;
  • фактори прийняття рішення: як людина приймає рішення про покупку (емоційно чи логічно) і критерії прийняття рішення: унікальність продукту, дизайн, ціна, гарантія, бренд, легкість у використанні тощо.

 

Формула сильного креатива Анна Моисеева FinRetail

 

З чого треба починати рекламну кампанію:

  • дослідження: болі клієнтів, стратегії конкурентів, слоган – важливо, наскільки він зрозумілий;
  • тренди: щоб створити і запустити релевантний креатив, необхідно розуміти основні тенденції, які є драйверами зростання продажів у сегменті. Джерела інформації – соцмережі і месенджери, платформи відео контенту (YouTube, TikTok), запити в Google Trends;
  • свої ідеї: мозковий штурм, метод асоціацій, використовувати власне бачення, досвід.

 

Як працює багатоканальність: необхідно 3-6 взаємодій, щоб споживач запам’ятав бренд. Бренд повинен бути відразу в кількох каналах комунікації, це сприяє його росту.

 

Джерело: https://news.finance.ua/ru/news/-/482627/formula-silnogo-kreativa-s-chego-nado-nachinat-marketingovuyu-kampaniyu

Назад