Компанія CCloan долучилася до проєкту #ЗнайСвоїПрава

У березні цього року стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг #ЗнайСвоїПрава. Її проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини. Мета кампанії – покращити обізнаність громадян щодо їхніх прав та обов’язків під час користування фінансовими послугами. За 2020 рік Національний банк отримав близько 16 тисяч письмових звернень споживачів.

 

У межах ініціативи Національний банк спільно зі Всеукраїнською асоціацією фінансових компаній та іншими партнерами розповідатиме українцям про їхні фінансові права та обов’язки, а також про можливості вирішення спірних ситуацій. 

 

“Фінансова грамотність потрібна кожному з нас, щоб ефективно користуватися грошима, планувати сімейний бюджет, управляти витратратами, приймати відповідальні рішення і відчувати себе економічно захищеним. Компанія CCloan, як активний учасник фінансового ринку України, ставить перед собою мету сприяти підвищенню рівня фінансової освіти. Тому ми з радістю підтримали кампанію #ЗнайСвоїПрава і приєдналися до її поширення”, прокоментувала СМО CCloan Анна Мойсеєва

 

Фінансова грамотність – запорука не лише добробуту конкретної людини, але й економічного успіху країни. Тому пропонуємо і вам, шановні клієнти, переглянути один з роликів проєкту “Що треба знати про мікрокредит” та поділитися враженнями після перегляду на нашій сторінці у Facebook

Назад