Компанія CCloan підбиває підсумки 2020 року

2020 рік був непростим, пандемія та карантин стали справжнім випробуванням і для брендів, і для клієнтів, які потребували фінансової підтримки. Перед компанією CCloan з’явився виклик — оперативно реагувати на нові реалії та бути гнучкими. Відповіддю на це стала трансформація стратегії: утримання поточних позицій змінилося поступовим завоюванням нової частки ринку та нової аудиторії.

 

Незважаючи на всі складнощі, CCloan завершує рік на позитиві. Цього року компанія відсвяткувала п’ятиріччя і показала значні результати. У порівнянні з 2019-м, обсяг виданих кредитів збільшився на 44%. Окрім того, на 57% зросла і кількість клієнтів: сьогодні послугами компанії користуються вже понад 1 мільйон людей.

 

“Це значуща цифра для нас. Зокрема стільки людей довірили нам свою фінансову стабільність, тому що впевнені у надійності сервісу. За 5 років успішної роботи ми навчилися розуміти потреби клієнтів. Надавати фінансову допомогу, коли це необхідно і за мінімальний час — у цьому була і залишається наша перевага”, — говорить директор CCloan Наталія Клєвакіна.

 

Итоги года CCloan

 

Підтвердженням є те, що цього року CCloan стала срібним призером у номінації “Сервіс кредитування онлайн” за результатами голосування у проєкті “Українська народна премія” і зайняла другу сходинку за якістю обслуговування клієнтів у рейтингу кращих МФО України від Finance.ua. Окрім того, компанія отримала “Зірку якості”, яку вручають за значний внесок у розвиток економіки країни.

 

За цими цифрами та нагородами стоїть багато праці: цього року команда CCloan істотно допрацювала воронку продажів, зробила сайт більш зручним для користувачів, створила і презентувала мобільний додаток, а також запустила понад 20 масштабних акцій для нових та повторних клієнтів. Ще в компанії багато працювали над поліпшенням клієнтського сервісу — зокрема, запустили відділ Quality Control, який відстежує і реагує на всі вхідні запити. Завдяки цьому NPS, тобто рівень лояльності споживачів, виріс на 47%.

 

Також рік приніс глобальні зміни, пов’язані з переходом МФО під безпосередній контроль Нацбанку. Однак у цілому для CCloan цей процес не був болісним, оскільки компанія завжди дотримується норм законодавства, дбає про клієнтів і свою репутацію. А головне — завжди підтримує державні ініціативи, тому цього року впровадила реєстрацію через BankID і стала партнером сервісу “Дія”. Це автоматизувало процес ідентифікації нових клієнтів і підвищило рівень захисту їх персональної інформації.

 

Итоги года CCloan

 

Що стосується роботи в умовах карантину, то в CCloan дотримуються позиції, що співробітники — основна цінність, тому намагалися зберегти робочі місця і зарплатний фонд. Завдяки антикризовій стратегії, компанії вдалося зберегти і базу постійних клієнтів. Падіння попиту серед повторних користувачів спостерігалося лише у березні — вже в червні знову почалося активне зростання, яке триває і зараз.

 

Розуміючи, у яких складних умовах опинилися клієнти, компанія надавала їм максимально високі знижки. Також були запущені кредитні канікули: клієнти могли користуватися онлайн кредитом у 2 рази довше без збільшення вартості послуги. На вимогу Нацбанку, компанія не нараховує штрафи від початку карантину і до сьогоднішнього дня.

 

“2020 рік ясно продемонстрував нашу стабільність: якою б не була ситуація, ми залишаємося зі своїми клієнтами і надаємо їм фінансову підтримку, покращуючи всі бізнеспроцеси і маркетингову стратегію. Далі — більше, у нас багато нових ініціатив, які стануть сюрпризом як для клієнтів, так і для конкурентів”, — говорить директор з маркетингу CCloan Анна Мойсєєва.

 

Прийдешній 2021 рік компанія зустрічає з новими амбітними проєктами та планами. Команда CCloan дякує за довіру і продовжує працювати для фінансового комфорту та добробуту своїх клієнтів.

 

Джерело: https://news.finance.ua/ua/news/-/484974/kompaniya-ccloan-pidbyvaye-pidsumky-2020-roku

Назад