Як перейти на іншого оператора зі збереженням номера?

Зміна мобільного оператора зі збереженням номера є дуже зручною для тих людей, які давно користуються послугами одного постачальника мобільного зв’язку та їх номер знають всі друзі, знайомі, партнери, банки і так далі. Причини для переходу можуть бути самими різними – зміна місця проживання, підвищення тарифів, невідповідну якість мобільного зв’язку та багато іншого.

Процедура зміни мобільного оператора

Перехід від одного постачальника мобільного зв’язку до іншого не відрізняється особливою складністю. Алгоритм застосуємо до всіх без винятку українським операторам.

Реєстрація мобільного номера

Для початку необхідно зробити реєстрацію номера на ім’я користувача. Це необхідно для закріплення мобільного номера за певним абонентом. Зареєструватися можна в найближчому магазині мобільних послуг або через службу підтримки абонентів. Для цього необхідно надати будь-який документ, який підтвердить вашу особистість.

Якщо ви є контрактним користувачем, робити цього не доведеться. Ідентифікація користувача вже була зроблена під час підключення контрактних послуг. Важливо також упевнитися в тому, що на момент зміни оператора ви не маєте заборгованостей, на рахунку є будь-яка сума грошей або баланс дорівнює нулю.

Подача заявки

Подати заявку на зміну мобільного оператора можна через інтернет або в центрі обслуговування абонентів. Для цього на сайті постачальника послуг зв’язку необхідно заповнити анкету, а також ввести номер мобільного телефону. У разі реєстрації в центрі обслуговування, доведеться вказати необхідний тарифний план, надати свої особисті дані, а також дати згоду на обробку персональних даних.

Отримання SIM-карти

Номер мобільного телефону, який використовувався абонентом раніше, буде автоматично прив’язаний до нової сімки, яку необхідно отримати в центрі обслуговування нового оператора. Що стосується часу повного переходу, процедура може тривати від кількох годин до трьох днів. У цей період можуть виникати перебої зі зв’язком або підключення інших тарифних планів на використання інтернету. Але найчастіше перехід не займає більше доби, після чого користувачеві прийде смс-повідомлення про те, що старий номер перенесений на нову карту.

Чому може бути відмовлено?

Для того, щоб перехід на нового оператора пройшов без проблем, необхідно позначити фактори, через які абоненту можуть відмовити:

  • Номер мобільного телефону не зареєстрований або реєстрація була проведена невірно.
  • При наданні особистої інформації були допущені будь-які помилки або абонент вказав недостовірні дані.
  • Номер зареєстрований не на заявника.
  • Подача заявок на перенесення відразу декільком постачальникам мобільного зв’язку.
  • З моменту зміни оператора пройшло менше одного календарного місяця.
  • Блокування оператором перенесення може здійснюватися через можливість шахрайства, розсилки спаму і інших неправомірних дій з боку заявника.

Можливість переходу від одного мобільного оператора до іншого зі збереженням номера – це відмінний спосіб боротьби з монополізацією ринку бездротового зв’язку. Завдяки цій послузі, спостерігається тенденція зниження тарифних ставок, значне розширення можливостей для абонентів, а також надання більш лояльних умов співпраці. Кожен постачальник мобільних послуг тепер намагається зробити все можливе для залучення нових клієнтів, так як тарифні плани доступні не в рамках одного мобільного постачальника.

Назад