Як повернути квитки на поїзд онлайн

Життя людини часом повне самих різних сюрпризів, як приємних, так і не зовсім. Іноді трапляється так, що запланована поїздка з тих чи інших причин зривається. Статися це може в будь-який момент. Якщо відомо про скасування запланованої поїздки заздалегідь, у людини є час, щоб здати квиток, і отримати частину грошей назад. Якщо квиток купувався в залізничній касі, то при його поверненні буде враховуватися термін до відправлення поїзда, чим він менший, тим на меншу суму повернення може розраховувати клієнт.

З розвитком мережі Інтернет покупка квитків стала буденною справою. В даний час переважна кількість квитків на залізничний транспорт купується через онлайн сервіс. Це дуже зручно, оскільки економить масу часу. Немає необхідності їхати в залізничну касу і вистоювати чергу. Купуючи квитки через онлайн, клієнт може самостійно вибрати зручне для нього місце, замовити ту чи іншу послугу.

У 2018 році Приватбанк   запустив сервіс «Гарантоване повернення», який дозволяє повернути вартість квитка в будь-який момент часу, однак, не пізніше, ніж через 1 годину після відправлення поїзда.

Як працює послуга Гарантоване повернення

«Гарантоване повернення»  потрібно активувати при онлайн покупці залізничного квитка. Це робиться за бажанням клієнта. Тобто, покупець сам вирішує, чи потрібна йому ця послуга чи ні. Дана послуга працює, якщо покупка здійснювалася через Приват 24. Вартість послуги становить 19% від вартості квитка до 200 грн, і 11%, якщо вартість квитка перевищує 200 грн. Оплата включається у вартість квитка при його покупці. Наприклад, якщо квиток коштує 1000 грн, то при активації послуги «Гарантоване повернення» клієнту треба заплатити 1000 + 11% = 1110 грн.

Якщо послуга «Гарантоване повернення» була активована під час купівлі квитка, клієнт має можливість здати квиток в будь-який момент часу, але не пізніше, ніж через 1 годину після відправлення поїзда, і отримати повну вартість квитка назад на свою карту, з якої здійснювалась оплата покупки квитка . Для нашого прикладу, який був наведений вище, клієнт отримає 1000 грн. Простіше кажучи, активуючи послугу «Гарантоване повернення», клієнт переплачує 11% вартості квитка, але страхує себе від форс-мажорних обставин, наприклад, у разі запізнення на поїзд.

Переваги послуги «Гарантоване повернення»:

  • Немає необхідності надавати будь-які додаткові документи
  • Повертається повна вартість квитка навіть після його відходу (але, не пізніше 1 години після відправлення)
  • Процедуру повернення грошей можна здійснити декілька ми способами: дзвінком в банк, в відділенні банку, в банківському терміналі, в додатку Приват 24.
  • Швидке повернення грошей – до 3 банківських днів.
Назад