СЕО CСloan Наталія Клєвакіна: “Мета холдингу – забезпечити клієнтам фінансову підтримку”

Що ви можете назвати своїми найбільш значущими досягненнями за останні два роки?

 

Перш за все, ми обрали новий інноваційний вектор розвитку компанії, впровадили багато IT-рішень і доопрацювань, які дозволили компанії прирости, скоротити витрати і вийти на інший якісний рівень обслуговування клієнтів.

 

Ще одним важливим досягненням стало створення згуртованої команди професіоналів та однодумців, які прагнуть до однієї мети. Загальна мета нашого холдингу Equfin – забезпечити своїм клієнтам фінансову підтримку.

 

Що для вас означає криза? Що стало для вас відкриттям?

 

Криза – це завжди стрес, проте існує думка, що для когось криза – це проблема, а для когось – можливості. Для нас вона стала можливістю перебудувати внутрішні процеси компанії, з акцентом на автономність та незалежність від людського фактора. Це допомогло масштабувати бізнес, не збільшуючи витрати.

 

Попри виклики часу і віддалений формат роботи, наша команда показувала і продовжує показувати високий рівень професіоналізму. Вважаю, що за цей період компанія CCloan вийшла на новий рівень розвитку.

 

Які тренди найбільш впливають на вашу галузь, компанію, на вас особисто?

 

Сильно впливають зміни законодавства, в тому числі перехід під нового регулятора – Національний банк України. Також впливають інновації на фінтех-ринку, вони дозволяють ставати більш технологічними і оцифровувати більшість бізнес-процесів.

 

Для мене як керівника тренд віддаленої роботи виявився не дуже комфортним. Вважаю, що зі співробітниками ефективніше спілкуватися в офлайн-форматі. Хоча на практиці ми переконалися, що команда показує відмінний результат, працюючи і поза офісом.

 

Які реформи відбулися в компанії за останній час і як вони вплинули на фінансові результати CСloan?

 

Компанія постійно змінюється і вдосконалюється завдяки внутрішнього аудиту. З його допомогою ми знаходимо нові резерви для підвищення ефективності, це позитивно впливає на фінансові результати: зниження витрат, збільшення доходів і підвищення ефективності.

 

Як змінився попит на ваші послуги в світовому та українському вимірі? Які продукти стали драйверами ринку?

 

Під час кризи попит на наші послуги трохи знизився, оскільки клієнти переглянули свій розподіл фінансів. Так було у першій половині року, але в другому півріччі попит відновився. Якби не пандемія, попит на кредитні продукти у 2020 році був би вищим, ніж у 2019-му.

 

У світовому масштабі спостерігається скорочення PDL-ринку через внутрішньодержавну регуляцію. Також помітна тенденція переходу цього бізнесу в нові види та моделі завдяки інтеграції з іншими сферами, наприклад, страхуванням.

 

Які нові продукти з’явилися на ринку? Можливо, щось було придумано для вашого підприємства?

 

На нашому ринку абсолютно нових продуктів назвати не можу, однак зазначу актуальну тенденцію, яка допомагає прискорити процес видання кредиту, – впровадження віддаленої ідентифікації, наприклад, за допомогою систем BankID та “Дія”. Це зручно як для клієнтів, так і для компаній. Також відзначу розвиток автоматизованих систем спілкування з клієнтами, вони заощаджують час на обслуговування і вирішення запитів.

 

Наскільки діджиталізація стала обов’язковою умовою успіху на ринку? Що було зроблено в компанії і як це відбилося на економіці підприємства?

 

CCloan на 100% digital-компанія, все наше обслуговування відбувається онлайн: видача кредитів і консультація клієнтів повністю дистанційні. Вважаю, що на сьогодні будь-який офлайн-бізнес повинен мати онлайн-альтернативу, інакше його виживання стане питанням часу.

 

Який тип лідерства ви підтримуєте та чому саме він найбільш популярний сьогодні? Що стало важливим у відносинах з командою?

 

У контексті стосунків з командою мені подобається фраза “Співробітники не бояться керівника, вони бояться його підвести”. Вважаю, що демократичні відносини в колективі – запорука ефективної роботи і здорової комунікації. Особисто для мене важливо, щоб поруч були люди, які дивляться зі мною в одну сторону, тоді всі робочі питання вирішуються дуже легко.

 

Які компетенції цьогоріч вам знадобилися найбільше?

 

Уміння передбачити завтрашній день і відчувати, як зміниться світ найближчим часом.

 

Які відбулися зміни в настроях ваших клієнтів або партнерів? На що стали більше звертати увагу і чому?

 

Безумовно, наш ринок перенасичений кількістю фінансових компаній, тому на перше місце виходить висока якість обслуговування. Зараз успіху досягають лише ті, хто піклується про потреби своїх клієнтів і шукає шляхи їх задоволення.

 

Що саме змінилося в правилах ринку, коли регулятором став Нацбанк, і як це вплинуло на його учасників?

 

Однозначно на нашому ринку відбулися якісні зміни. Стандарти НБУ дуже високі, ми переконалися в цьому на прикладі регуляції банків. МФО ці вимоги також стосуються, думаю, ми тільки виграємо, оскільки ринок стане більш цивілізованим, а значить, ми досягнемо своєї мети – задоволений і щасливий клієнт.

 

Назвіть найважливіший для компанії проєкт зараз. У чому його суть і як він вплине на подальшу роботу CСloan?

 

Зараз головний вектор розвитку – це синергія з партнерами. Йдеться про проєкти зі страховими компаніями та інтеграції в e-commerce в рамках споживчого кредитування. Сподіваємося, що всі названі ініціативи будуть реалізовані вже у 2021 році і продемонструють перші результати.

 

Які у компанії плани на майбутнє? Опишіть, якою ви бачите свою компанію і галузь через п’ять років? Чи змінилися ці плани в карантинних реаліях?

 

Наш холдинг паралельно розвиває багато бізнес-напрямків. Я уявляю CCloan активним учасником цих напрямів, частиною загальної синергії. Що стосується кредитного ринку України, впевнена, що ми продовжимо бути його потужними учасниками. Карантин ніяк не вплинув на плани рости і ставати краще. Завдяки всім новим викликам ми переконалися, що наша стратегія актуальна та ефективна.

 

Джерело: https://delo.ua/business/natalja-klevakina-csloan-ljuboj-oflajn-biznes-380197/

Назад