Як підвищити впізнаваність бренду? СМО компанії CCloan Анна Мойсєєва поділилася професійними секретами з BankOnline

Нещодавно маркетинг-директор компанії CCloan Анна Мойсєєва зустрілася з редакцією BankOnline та відповіла на найактуальніші питання про мікрокредитний бізнес в Україні.

 

В інтерв’ю ресурсу вона поділилася успішними креативними кейсами, елементами маркетингової стратегії компанії, а також розповіла про досягнення компанії. Наприклад, розкрила таємницю, як CCloan вдалося за рік піднятися з 14-ї на 6-у позицію за впізнаваністю бренду.

 

В ході бесіди експерт також дала рекомендації, як залучати нових клієнтів, як утримувати і підвищувати лояльність постійних клієнтів, які рекламні канали ефективніші і де брати ідеї для креативу, щоб запам’ятатися.

 

“При створенні креативу, напевно, найголовніше – розуміти і любити свого клієнта, сприймати його як самого себе. Тільки коли у команди є таке ставлення до клієнтів, приходить розуміння, що чіпляє людей, які у них проблеми і що їм може сподобатись”, – поділилась Анна в ході інтерв’ю.

 

Назад