Що таке кредитний сервіс CC Лоун?

CC Лоун - це сучасний і простий онлайн сервіс, за допомогою якого Компанія надає кредити на банківські карти за максимально короткий час. Наша головна мета - зробити процес отримання кредиту прозорим, простим, швидким і запропонувати своїм клієнтам зручний фінансовий сервіс. Якщо Вам терміново потрібні гроші, Ви можете заповнити заявку і отримати кредит не виходячи з дому. Всього кілька хвилин і гроші будуть зараховані на Вашу карту. У нашого сервісу високі стандарти захисту персональних даних, на сайті здійснюється шифрування даних споживачів, що відповідає вимогам міжнародних правил інформаційної безпеки. Ви можете бути впевненими, що інформація, заповнена Вами на нашому сайті, не буде передана третім особам без вашої згоди.

Хто може взяти кредит?

Ви зможете оформити кредит, якщо: • Ви громадянин України; • Вам більше 20 років; • Ви є власником іменної банківської карти в українському банку; • Номер Вашого мобільного телефону активний; • Ви пройшли реєстрацію на нашому сайті.

Які документи знадобляться для того, щоб оформити кредит?

Для того, щоб отримати кредит, досить мати доступ до мережі Інтернет, ідентифікаційний код і паспорт, банківську карту в українському банку, мобільний телефон.

В який час я можу відправити заявку і отримати гроші?

Надіслати заявку Ви можете в будь-який зручний для Вас час. Розгляд і відповідь по заявці Ви отримаєте в робочий час компанії.

Як дізнатися, чи дадуть мені кредит?

Після подачі заявки Ви отримаєте смс повідомлення на номер і / або електронну пошту, зазначені Вами при реєстрації, де Вам повідомлять схвалена або відхилена Ваша заявка. Також Ви можете подивитися статус заявки в Особистому кабінеті. У разі схвалення кредиту, гроші будуть перераховані на зазначену Вами карту в Особистому кабінеті.

В якому місті можна взяти кредит?

Фінансова компанія «CCLOAN» здійснює свою діяльність на всій території України. Не має значення, в якому населеному пункті Ви живете або перебуваєте. Заявку можна подати в будь-якому населеному пункті, де є доступ до мережі Інтернет.

Що треба робити, якщо на телефон не прийшло СМС з кодом?

Якщо СМС не прийшло протягом 5 хвилин, необхідно скористатися опцією «отримати код повторно» в формі заявки. У разі повторної проблеми, повідомте нам на [email protected], вказавши Ваш номер телефону або зателефонуйте нам на вказаний номер +38 (044) 222 77 33.

Що треба робити, якщо на мою електронну пошту не доходять листи від CCLOAN?

Будь ласка, перевірте папку «Спам» в електронній пошті. Якщо там немає повідомлення, то напишіть нам на [email protected] вказавши, який саме лист Вам не прийшов.

Що треба робити, якщо я вказав невірні дані в заявці?

Написати нам лист на [email protected], з проханням виправити помилку і прикріпити відповідні документи (паспорт, ІПН), які підтверджують Ваші особисті дані (ПІБ, серія, номер паспорта).

Що якщо я не правильно вказав банківські реквізити?

П.І.Б. власника карти повинні збігатися з П.І.Б. в профілі на нашому сайті, інакше кошти не будуть переказані на зазначену карту. Якщо заявка схвалена з невірними реквізитами, то кошти будуть повернуті нам Вашим банком протягом 1-3 робочих днів. Ви зможете пізніше подати нову заявку з вірними реквізитами.

Як я можу скасувати заявку?

Скасувати заявку Ви зможете в разі, якщо гроші ще не були відправлені на Вашу карту. Це можливо зробити тільки на стадії оформлення заявки. За додатковою інформацією дзвонити за вказаним номером: +38 (044) 222 77 33.

Як відмовитися від отриманого кредиту?

Відмовитися від кредиту після схвалення заявки Ви не можете. Відмова можливий тільки на стадії оформлення заявки. Якщо Ви вже погодилися з умовами Договору, то він автоматично вступає в силу і кредитні кошти будуть перераховані на Вашу карту. В такому випадку у Вас є можливість в будь-який момент погасити кредит, сплативши отриману суму і відсотки за період фактичного користування. Суму до сплати на даний момент можна буде подивитися в Особистому кабінеті.

Якими способами я можу отримати гроші?

Отримати кредит Ви можете на Вашу банківську карту.

Чому на мій рахунок не надійшли гроші?

Переказ грошових коштів здійснюється протягом 5 хвилин. Залежно від роботи Вашого банку час надходження грошей може зайняти до 3-х банківських днів.

Як я можу погасити кредит?

Щоб погасити кредит, Вам необхідно пройти в розділ «Як погасити кредит» і вибрати найбільш зручний для Вас спосіб. Це можна зробити: в Особистому кабінеті за допомогою Вашої банківської карти, за допомогою інтернет-банкінгу Вашого банку, за допомогою терміналів самообслуговування, в касі будь-якого банку України.

Чи можу я погасити кредит достроково?

Ви можете в будь-який момент зробити повне або часткове дострокове погашення кредиту. Сума до оплати на даний момент буде вказана в Особистому кабінеті.

Чи можу я повертати кредит частинами?

Так, Ви можете повертати гроші зручними для Вас частинами. При цьому з внесеного Вами платежу спочатку погашаються пеня (якщо вона є), нараховані відсотки по кредиту, тіло кредиту. Надалі відсотки нараховуються тільки на залишок тіла кредиту. Всю суму з відсотками необхідно повернути не пізніше закінчення терміну дії кредиту.

Якщо я вніс платіж, але компанія грошей не отримала?

Вам необхідно написати на [email protected], або звернутися в банк, через який Ви здійснили платіж.

Чи можу я отримати у вас кредит, якщо у мене вже є діючі кредити в інших організаціях?

Так, можете, якщо Ви вчасно оплачуєте свої кредити і у Вас немає прострочення по платежах

Чи можу я оформити в CCLOAN кілька кредитів одночасно?

Ми не видаємо більше одного кредиту одночасно. Отримати наступний кредит можливо тільки після погашення поточного кредиту.

Якщо мені не надали кредит, чи можу я дізнатися причину?

Основними причинами, за якими Ваша заявка була відхилена, є: негативна кредитна історія, Вам менше 20 або більше 65 років, Ви допустили помилку при заповненні заявки або інші причини, зазначені в Правилах надання кредитів.

Мені не схвалили кредит, чи можу я відправити заявку повторно?

Якщо Ви відповідаєте усім зазначеним вимогам, спробуйте заново заповнити заявку і відправити в компанію. Або можете почекати кілька днів і заново відправити заявку. Чим більше точних даних про себе Ви надасте, тим вище Ваші шанси на схвалення заявки.

У якому порядку погашається моя заборгованість?

1. Пеня за прострочення; 2. Відсотки по кредиту; 3. Тіло кредиту

Що робити, якщо я не можу погасити кредит вчасно?

У цьому випадку ми пропонуємо Вам скористатися послугою пролонгації (продовження терміну договору кредиту). Якщо Ви пролонгуєте кредит в останній день дії договору, то можете пролонгувати на максимальну кількість днів - 29. Якщо Ви плануєте скористатися послугою пролонгації не в останній день дії кредиту, то термін, на який Ви маєте можливість пролонгувати кредит повинен бути рівний або менше фактичній кількості днів користування кредитом. Точну вартість пролонгації можна дізнатися у Вашому Особистому кабінеті. Зверніть увагу, що послуга пролонгації недоступна при оплаті через касу банку або банківським переказом. Гроші, які будуть перераховані Вами через касу банку, будуть спрямовані на погашення заборгованості (пеня, відсотки, тіло кредиту)! При виникненні будь-яких питань, рекомендуємо зв'язатися з нами за вказаним номером: +38 (044) 222 77 33.

Що таке пролонгація?

Послуга продовження кредиту, яка дозволяє перенести дату погашення кредиту без нарахування пені та негативних змін в кредитній історії. Для того, щоб Ви могли скористатися цією послугою, Ви повинні: 1.Визначитись на скільки днів Ви хочете пролонгувати кредит. -Якщо Ви пролонгуєте кредит в останній день дії договору, то можете пролонгувати на максимальну кількість днів - 29. -Якщо Ви плануєте скористатися послугою пролонгації не в останній день дії кредиту, то термін, на який Ви маєте можливість пролонгувати кредит повинен бути рівний або менше фактичній кількості днів користування кредитом. 2.Погасіть нараховану пеню за попередній період (якщо вона є). 3.Оплата суму раніше нарахованих відсотків пропорційно кількості бажаних днів пролонгації.

Яка вартість послуги пролонгації?

Вартість пролонгації - це сума нарахованих відсотків за попередній період пропорційно кількості днів, на які Клієнт хоче пролонгувати кредит. Послугою пролонгації може скористатися кожен клієнт нашого сервісу, якщо Ваш кредит не прострочено на 30 і більше днів поспіль або сумарно понад 60 днів. В Особистому кабінеті Ви можете побачити вартість пролонгації по Вашому кредиту. За додатковою інформацією Ви можете зв'язатися з нами за номером: +38 (044) 222 77 33.

Які умови кредиту в період пролонгації?

При пролонгации действуют стандартные условия кредита согласно Вашего договора. В отличие от просрочки, при пролонгации Вам не будут начисляться штрафы или пеня, а также пролонгация не отражается на Вашей кредитной истории.

Як продовжити кредит?

Щоб продовжити кредит Вам необхідно пройти в розділ «Як продовжити кредит» і вибрати найбільш зручний для Вас спосіб оплати продовження кредиту. Зверніть увагу, що послуга пролонгації недоступна при оплаті через касу банку або банківським переказом. Гроші, які будуть перераховані Вами через касу банку, будуть спрямовані на погашення заборгованості (пеня, відсотки, тіло кредиту)! Рекомендуємо пролонгувати кредит через Особистий Кабінет або термінали самообслуговування.

Скільки разів можна оформити послугу за кредитом?

Ви можете скористатися послугою пролонгації кредиту необмежену кількість разів. Максимальний термін пролонгації становить не більше 29 днів.

Що буде, якщо я не виплачу кредит?

Після дати, зазначеної в договорі, Вам буде за кожен день прострочення нараховуватися пеня в розмірі 3% в день. Якщо Ви не встигаєте погасити кредит в строк, то Ви можете оформити пролонгацію. Пролонгація повинна бути оформлена протягом дії договору. Якщо Ваш кредит прострочено на 30 і більше днів поспіль або сумарно понад 60 днів, то Ви не можете скористатися послугою пролонгації, а можете тільки погасити борг. Подовжуйте кредит заздалегідь.